2015.04.04. – Sóút II.


Walking Workout   Endomondo

A Túra útvonala

SAMSUNG CAMERA PICTURESA Túra adatai: http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=6240
Képes  beszámoló megtekinthető itt.

Egyre közeleg a tavasz, és én újra az Alföldön találom magam. Korán reggel régi lakhelyem megállójában Maglódon indulok el. Újra a történelmi Sóútnak egy szakaszát járom be, ez úttal Tápióbicskéig.

A korán reggeli induláskor nem sokan voltunk még. Főszervezőnk mindenkit szívélyesen üdvözölt, és megkért segítsünk szalagozni is, mert sajnos leáztak.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Maglód vá.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Vadállomány

Mivel gyorsan sétáltam és elkeverésemig nem is előzött le senki, ezért sok vadat láthattam. Nyúl, őz, fácán. Igazi vadaspark hangulat. A legtöbb az őz családokból volt ezen a túrán. Kissé még ugyan hűvös volt az idő, de a szép Alföldi tájban a gazdag állatállomány igazán felvidított.

Gyorsan kellett haladnom, nem azért mert futni akartam, hanem mert aznap este már Bakonybélben terveztem alvásomat.

A túra szokásos színvonala mit sem csökkent, sajnos a helyismeret nélkül voltam. A leázott szalagok és időközben ellopott vaskapu hiánya okozta, hogy tovább mentem egy helyen, majd keresztülgázoltam egy szántóföldön, hogy a helyes ösvényre térjek rá.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Kőhíd

Még szerencse, hogy itt nem egy hegy vagy árok válasz el két utat.

Végül is Gomba település területére értem. Itt egy kisebb harc volt számomra továbbjutni, mivel kutyák próbálták ki milyen vastag szálakból van az idegem. Szerencsére bokaharapás nélkül megúsztam. Egy másik gazdának meg szóltam, hogy sokan jövünk még erre és ő teljesen kedvesen felajánlotta, hogy akkor nem ereszti ki a kutyáit futtatni a mezőre.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Érkeznek a lovas egységek.

Gomba után jött egy igazán szép része a túrának, mely végül is Tápióbicskéig tartott.

Itt a megemlékezés javában zajlott és a túra célja is a zsibvásár végén lett elhelyezve. Itt éttel, ital és a harc rekonstrukcióját is meg lehetett nézni, amelyet most én kihagytam és pont elérve a buszomat hazaértem, hogy rögtön tovább induljak másnapi túrámra a Bakonyba…

Leave a Reply

