2015.03.29 – Budaörsi Kopárok


Budaorsikoparok

A túra útvonala

???????????????????????Túra adatai: http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=5792
Képes beszámoló megtekintése itt.

A Budai-hegyeket betéve ismerem. Gondoltam ezt egészen a Budaörsi Kopárok túráig. A túra a Budaörs közelében található kopasz hegyeket mutatta be. És pont ennyivel nyújtott többet és újat számomra. A családbarát túra mindenki számára követhető volt, rengeteg szalagozás segítette.

Az ellenőrzőpontokon az iskola tanulói pecsételtek nekünk. Egy-két ismerőssel is találkoztam, beszélgettem, így a futásnak tervezett túra gyaloglássá változott.

A táv kitalálása (10,20, 20+10) során gondolkodtam el azon, van-e értelme ilyennek. Én arra jutottam, mivel a 10 km ugyanazt az útvonalat járja be (egy mészkőbányát nem érintett a 20-as táv), így én nem akartam a hosszabb távot megtenni.

Végezzünk közvélemény-kutatást:

Leave a Reply

