Forrástúrák – Pilis-Visegrádi-hg


A Túra időpontja: 2013.12.08
Túra adatai: http://teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=4928
Képek megtekintése

Mivel van egy teljes év lemaradásom. A mostani beszámolók címszavakban. Pár mondatban.

Szuper jelvény túra, persze van egy kis szépséghibája a jelvénynek, kíváncsi vagyok ki jön rá…

Amúgy pedig elindultam folyadék nélkül a túrán. Mondom semmi gond, mégiscsak “forrástúra” A 6-7 forrásból a végén 2 volt iható. Az egyik valahol a nagyon elején a másik meg majdnem a legvégén. Végül is kibírtam, de azért jót röhögtem magamon.

Tapasztalat: Ne indulj el folyadék nélkül túrázni. Ezt ne felejtsd el. Persze azt is leteszteltem, hogy ekkor bk. 14 km-ig elvagyok víz nélkül. Legalábbis télen…

Leave a Reply

