Az Együtt a …. és Gödöllői tekerés – gyalog és kerékpárral


A Túra időpontja: 2013.08.24
Túra adatai: Együtt a Magyar Családokért
Gödöllő K20É
Képek megtekintése

Annyira talán nem meglepő, hogy már a következő napokban nézegettem a teljesítménytúrázók honlapját. Egyértelműen magával ragadott a táj szépsége a túrázás és a teljesítés sikerének élménye. Egy teljesített 100-as túra után újabb durvulást nem terveztem, így is örültem, hogy a lábam egyben maradt, komolyabb sérülés és egyéb problémák nélkül megúsztam. Minden túra kikészítette eddig a lábamat valamilyen szinten, hol a bokám dagadt be, hogy a talpam ázott fel. Kerestem az ideális megoldásokat.

Szépjuhásznénál

A Budai hegység igazán közel volt ahhoz, hogy újabb túrára menjek el. Nem volt igazán sok választás, így elterveztem azt, hogy a 20 Km-ert kibővítem: Biciklivel megyek a rajtba, majd onnan megyek a Gödöllő 20-as éjszakai kerékpáros távjára. Tudtam én, hogy Szépjuhászné magasan van, ne de azért ez mégiscsak túlzás kérem szépen. Legalábbis biciklivel feltekerni annak tűnt. A bemelegítés megtörtént, így már gyorsan indultam.

Nem sok maradt meg a túrából, még kitűző sem járt, az útvonalleírás sem volt valami egyértelmű, ennek ellenére egész jó ütemben haladtam és számomra is meglepően gyorsan végeztem. Meg is örültem annak, hogy a telefonom végig bírt venni egy túrát.

Visszafelé bringázni igazi élmény volt. Még időm is maradt haza menni átöltözni, enni, így Gödöllőre újult erővel érhettem ki. Stílusosan a Túratigris gazdájának egyébként egy párduc biciklije van (Gepida), persze ekkor még nem volt meg a Tigris, de a Gepidát bő egy éve birtokolhattam. Gödöllőig eljutni nem volt olyan nehéz, mint Szépjuhásznéra, igaz nem ismertem annyira Gödöllőt, hogy egy 20 km-es kört képes legyek megtenni, főleg olyan itiner alapján ahol utcaneveket írtak. Nehéz volt úgy tájékozódni a túra közben, hogy még a kormányt is kell fogni az utat is kell figyelni. Sikerült megoldani, több esetben inkább mások mögött mentem lassabban. Kényelmes tempóval tekertem, a 20 km gyorsan elrepült, sokat nem láttam Gödöllő szépségéből az este, viszont mire hazatekertem már elfáradtam.

Több kombinált túrát is érdemes bevezetni, ha a biciklit tudom valahol hagyni, bár egy hosszú távú túra után megnézném azt, hogyan tekerek haza…

Leave a Reply

