Budai Tájakon 30 – Biztonsági játszmák II.


A Túra időpontja: 2013.07.27
Túra adatai: http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=4743
Képek megtekintése

Egy hét telt el pontosan az előző biztonsági túra után, ez úttal a Budai Tájak nevű túrát választottam. A választás egyszerű volt, lejutni nem kerül semmibe, a Budai-hegységet sem ismerem még annyira, így remek lehetőség lesz megismerni.

Meg kell, hogy mondjam sokat kellett gondolkozni, mit írjak erről a túráról, mert nem volt egy meghatározó túra a számomra. Nem a rendezőség hibája, nem is a túráé. Egyszerűen elmentem, megcsináltam és örültem neki.

Ami utólag jutott eszembe, hogy ez volt az a túra, ahol olyannyira figyeltek a szolgáltatásra, hogy a hegytetején egy szelet dinnyével és gyümölcs keverékkel vártak. Ennek nagyon megörültem, a dinnye finom volt, és kedves gyerekek porciózták ki a vitamin-bombát.

Annak ellenére, hogy sok Budai-hegyekben tervezett túra volt, nagyon sok volt a fedetlen rész. Abban a nagy melegben nem kis teljesítmény volt bárki számára, hogy végig menjen. Számomra minden új volt, még a tobozok is. Az szél kedvezett az ernyőzni vágyóknak, így még őket is megnézhettem.

Az első alkalom, hogy a telefonom végigvett egy túrát, nem kapott cukrot, csak töltést.

Leave a Reply

