Pilisi Szirtek 35 – Biztonsági játszmák I.


A Túra időpontja:2013.07.20
Túra adatai: http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=4737
Képek megtekintése

Még nem indultam be úgy igazán, de már ráéreztem arra, hogy túrázni igenis jó. A Szurok 40 olyan lökést adott, amivel végképp egyik kedvelt hegységem a Pilisi és Visegrádi-hegység. Persze Vannak itt fokozatok, de ez az a hely ahova azért elég egyszerűen el tudok jutni, s mivel még ekkor nem ismertem a nagy turistákat, nem tudtam ki-kicsoda, mentem egyedül. Mivel kicsit az 50-es és hosszabb távoktól nem értem miért de tartottam, okulva eddigi hibáimból, így kicsit biztonsági túrákat mentem. Egyrészt Pilis, másrészt meg olyan táv, amit biztos végig tudok menni.

A Pilisi Szirtek 35-ös távjával tovább ismerkedtem hát a Pilissel. Bevallom elsőre nem nagyon jutott erről a túráról eszembe semmi, egyedül mentem végig, erősen és kitartóan. Nyár lévén remek idő volt és csodálatos képeket nézhettem vissza albumomból.

Ekkor jártam olyan helyeken először, mint Klastrompuszta, Simon halála, A mosolygó arcúra festett fa, Sasfészek, Mészégetők kútja, de még sorolhatnám.

Ez volt az első alkalom, hogy kényelmesnek éreztem mind a sebességet és a túrát annak eloszlását is. talán az 5-ös átlagot is itt kezdtem elérni, amit azóta is nagy szívesen tartok. A Szurdok túra annyira benne volt a lábamban még, hogy a térdfájás kiújult a túra végére, ezért örültem is annak, hogy csak ekkora távot vállaltam be.

Itt tudatosult bennem először az, hogy igazából mindegy, mekkora távot mész mindig egy a fő önmagadat kell legyőzni. Természetesen ehhez segít neked a túra útvonala. Ehhez a túrához kötődik még az is, hogy itt kezdtem el beírogatni a facebook csoportba, megismerni az embereket.

Érdekes, hogy az útvonalról az úton történt eseményekről sokra nem emlékszem, viszont rengeteg minden kötődik hozzá. Ugyanúgy kedves munkatársam, “padtársam” (két nagy íróasztal van összetolva és egymás szomszédai vagyunk az irodában, innen jött, hogy padtárs) adott nekem egy Padtársas pólót, aminek annyira megörültem, hogy azóta időről időre abban megyek túrázni. A Pilisi Szirtek volt az első túrája ennek a pólója.

Leave a Reply

