Honvéd 50 – második már könnyebb


A Túra időpontja: 2013.05.18
Túra adatai: http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=4578
Képek megtekintése

Mivel kedvemet egyáltalán nem vette el a túrázhatnék és a túrázási vágy, így, ha nem is rögtön egyik hétről a másikra, de kerestem egy viszonylag közeli túrát, ami távban azonos volt a Sárga 50-es távjával. Azt tudtam, hogy 50-est meg tudom csinálni (kínkeserves megpróbáltatások árán) Azért reméltem, hogy a múltkori edzés és tapasztalat adott valami lélekjelenlétet.

A Honvéd túra lehetett akár az elő-születésnapi túrám is, ismét a Pilisben kötöttem ki, ezúttal ottmaradva tettem meg 50km-t. A túra remekül szervezett volt emlékeim szerint, végig nagyon szépen vezetett és olyan helyekre is levitt engem ahova szerintem nem biztos, hogy lemegy minden túra (ezt azóta is tartom)

Nappali túra lévén itt már készültek szebbnél szebb képek. Igazi májusi idő várt. A túra során nem csak a tájban a szép virágokban a gyönyörű felhőkben lehetett csodálkozni, hanem a túra nagy része egy Cserkész kilenc-próba része is volt (valószínűleg véletlen) Így eltöltöttek azok a kellemes érzések, amikor én magam is cserkész voltam. Érdekesen figyeltem, oda-oda mentem megnézni mit is csinálnak a kis cserkészek, milyen próba alá vetik éppen őket.

Ezúttal sokkal jobban figyeltem az ivásra-evésre és nagyon úgy tűnt semmi problémám nem is lesz. Természetesen adta még egy esélyt a rossz túrabakancsnak, és szintén alkalmatlan felszerelésben tettem meg a túrát (sima zokni kicsit szűk túrabakancs) Mondanom sem kell a lábam megint nem úszta meg szárazon, pedig egy csepp eső sem esett…

A szédülés és rosszullét sem került el, igaz már jóval később a zárt buszon kapott el egy szédüléshullám, szerencsére ültem így nem volt annyira feltűnő. Ekkor azért felvetődött, hogy ennek utána kéne járni.

Leave a Reply

