Az úton


Mit tettem én véled, miért nem szeretsz engem?
Tán kegyetlenül a lelkedbe téptem?
Mondtam neked rosszat, ártottam testednek?
Megsértettem szíved, elraboltam lelked?

Mi, amit hibáztam? Miért vagyok célpont?
Mit tettem, mond meg, nem vagyok egy nagy pont.
Mond, mit tegyek ellene, és hogyan tegyem?
Mi az, amitől jobb lesz neked s nekem?

Használnám ki tán, tudatlanságod?
Nevessek azon, hogy a világot látod?
A lelkem sír legbelül, gyötri a bánat,
Mert nem látod meg lelkemben, azt, ami áthat.

Vér folyik az eremben, félelem a lélekben,
Csalódások, kitaszítás, nem te vagy az egyetlen.
Gyere mellém, beszélgessünk! Lépj tovább a múlton.
Én is haladok előre a kitaposatlan úton…
(2013.05)

Leave a Reply

